fredag 13 juli 2012

Mina favoriter

Jag låter mina favoriter tillsammans bilda en vacker syn på nymålade skänken. Jag är faktiskt barnsligt förtjust i den nya nyansen även om den knappt är märkbar :) Saker och ting gör sig liksom ännu vackrare på den nu!



Mina favoritsaker är mitt nya nagellack från Deborah Lippman i färgen Sarah smile, parfym J Lo Glow, smink från Bare Minerals. Jag köpte ett prova på kit därifrån med primer, foundations och olika borster. Jag kan varmt rekommendera produkterna!



Ha en fin fredag! Vi är bortbjudna på lunch, ska bli jättemysigt!

Kram M

4 kommentarer:

  1. Tack för din goa kommentar, jag frågade min man om golvet och vi har golv från Pergo. Men det liknar ert, fast ert är nog snäppet finare. Då vi började vår renovering bodde vi i södertälje och jag var gravid med ena sonen. Så alla beslut tog så snabbt. I grunden är vi nöjda å just att allt går i gammal stil men de senaste åren har jag mer i mer hittat det som verkligen är jag. Så nu fixar vi till sånt vi inte är nöjda med och sånt som inte blev klart. Och vi åker fram å tillbaka mellan vår byggnadsvårdsbutik och hemmet :-)
    Visst bor ni kring Dalarna? Vi beställde våra stolar från ett snickeri i Dalarna. Kopior på Leksandsstolen sååå fina.
    Finns mycket fint i Dalarna, vi åker dit nästa lördag den 21/7. Min man har släkt där som vi bla ska hälsa på.

    Albins stol tycker jag absolut att du ska behålla färgen på. Den bryter av så himla fint. Vill du absolut måla den så kan du alltid testa med en ljuuus petrolblå eller ljuuus turkos/blå. Även om vitt alltid är fint. Jag trivs så bra med vitt mycket pga min sjukdom. Det är så lätt att trilla ner i depression då man varje dag har tunga mediciner mot svår smärta och att omge mig med ljusa färger och råvitt hjälper mig att hålla mig uppe de perioder som smärtorna är extra svåra.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det på skänken! Vackra saker förtjänar att stå framme så att man kan njuta av dem när man går förbi.

    Trevlig helg!
    //Linda

    SvaraRadera
  3. Jag har också fastnat för deras smink. Så luftigt och lätt. Ett tips är att köpa det från Beautybay.com, där betalar man halva priset mot Sverige. Gratis frakt har de dessutom.
    Ha en bra dag/Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Nu har jag lagt en beställning där! Oj vilka bra priser!

      Radera