torsdag 12 juli 2012

Ljuuuust grått

Det där med färger eller rättare sagt nyanser är en spännande värld!  Jag kan väl inte direkt påstå att jag gillar färgstarkt :) Men det finns ju massor av nyanser av vitt! Idag har jag målat vitt i min pyttelilla klädkammare. Golvet kommer att få rutor i vitt och en svagt grå färg. Det kommer att bli en brytning som man mest anar men som finns där.

Jag kunde inte låta bli att testa denna svagt gråa nyans på något annat. Det fick bli skänken i sovrummet och jag gillar det! Numret på färgen är: S1500-N om någon mer blir sugen! Lite svårt är det att förmedla känslan genom linsen.

Kram M


3 kommentarer:

  1. Otroligt fin skänk, lite svårt att se att den är grå men jag kan ana hur det ser ut i verkligheten :)

    Ha en fin kväll,
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Så himla fint! Vet du att ni har samma golv nere som
    Vi har nere i vårt hus. Fast ni har den med struktur och vi har den matta. Jag gillar golvet men ångrar lite att vi inte tog den med struktur för alla avtryck syns på golvet då solen lyser in. Min dröm är att ha trögolv nere men så länge vi har hund och små söta men dock lortiga småkillar, så nöjer vi oss med laminat. Uppe blir det dock trägolv å den nyans du tipsar om känns lite lockande. Ska köpa en burk av den nyansen å måla mitt skåp i köket med den. Tack för tipset!!

    SvaraRadera