söndag 22 juli 2012

Färdigt!

Hej på er!

Igår var det inflyttning i klädkammaren! Tänk vad jag kämpat och längtat efter dessa! Efter att ha slitit många timmar därinne så fick jag äntligen lön för mödan! Jag trodde att jag skulle få problem med att fylla hyllorna men det gick hur bra som helst :) Nu gäller bara att fortsätta hålla ordningen.


Klädställning "Mulig" från IKEA, blandade galgar, de i trä från IKEA, 
pärlor från Lisbeth Dahl och vita från min butik.
Tvättpåse från HM.


Spegel köpt på loppis.


På vänstra väggen sitter tre hyllplan.



Då rummet är litet och fönsterlöst så är det svårt att få ljus i bilderna. En lampa ska inhandlas för annars blir det svårt att hitta rätt! Jag ska nog beställa denna och rakt fram tänkte jag använda dessa som knoppar. Synd att vi kastade alla som redan satt på vinden när vi byggde om :( Hade varit roligt att återanvända!

Kram M

14 kommentarer:

  1. Såå himla fint!!! Detta skulle jag vilja ha!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Oj så fint det blev, vilken dröm! Älskar de vita galgarna från din butik :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev! En walk-in-closet, det skulle man ha det...=)

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev!! Härligt med ordning och reda:))

    SvaraRadera
  5. Supefint och fräscht!! Precis såhär ska en klädkammare se ut :)
    Kramar Clara

    SvaraRadera
  6. Jätte fint...och vilka fina kläder, samma smak som jag :)
    Vill oxå ha en så fin walk in closet!
    Ha en fin dag!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Miriam hej...

    Men kvinnan, du kan inreda...wauuuuu!!!!!
    Finaste klädkammaren jag aldrig sett.

    Nu måste jag göra någonting med min kammaren.

    <3<3<3

    Hälsningar Kirsi, Nådendal

    SvaraRadera
  8. Åhh jag vet hur underbart det känns!! Så himla fint oxå. Kram

    SvaraRadera
  9. Såå underbart fint det blev, bra jobbat!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  10. superfint! Hur har du fäst hyllorna i väggen?

    SvaraRadera
  11. Såå fint det blev! Härlig inspiration till oss som i detta nu har påbörjat projekt klädkammare - storlek mini!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera