tisdag 31 juli 2012

2 000 000 & Utlottning!

För någon dag sedan tickade bloggens besöksräknare förbi två miljoner besökare! 
Helt otroligt och så glädjande att så många vill följa renoveringen av vårt hem! 
Vem hade kunnat ana detta när jag startade på stappliga ben för några år sedan!?

Tusen tack för att just du kikar in här hos mig!

Detta ska självklart firas med en utlottning!


Liten vy från mitt skrivbord där bloggandet sker!

Priset är ett presentkort i min butik om 500 kr!

Det enda du behöver göra är att lämna en liten hälsning här i bloggen till detta inlägg! Har du ingen egen blogg väljer du anonym och skriver sedan under med ditt namn + mailadress!

Vinnaren dras slumpmässigt på söndag den 5 augusti!

Lycka till!

Kram Miriam

211 kommentarer:

  1. Åh jag vill jättegärna vara med & tävla. Har alltid drömt om att få handla ifrån butik & det skulle bli en prefekt present till mig själv :-) Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!!!!!!!!! Din blogg är ju bara så så underbar så det är verkligen inte konstigt att alla dessa besökare stormar in!
    Grattis igen =)

    Ha en toppendag,
    kramar Catta

    SvaraRadera
  3. Får tillägga att jag gärna är med och tävlar så klart =)

    SvaraRadera
  4. Hej Miriam!

    Stort GRATTIS till ditt jubileum! Jag är inte ett dugg förvånad att så många besöker din blogg. Jag har själv följt dig i flera år och ditt kök har varit en förebild för mig när vi gjorde om vårt kök. Tack för all inspiration som du delar med dig av! Självklart vill jag vara med och tävla om ett presentkort! Kunde vara ett tillfälle att utöka samlingen med änglapållar kanske? ;-)

    Hälsningar från Kicki i Ö-vik
    (kicki100@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till alla besökare, jag förstår varför de är så många :)
    Jag har följt dig sen starten i princip och jag blir aldrig besviken när jag kikar in. Ha en fin dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Två miljoner, det är ju jätteroligt, grattis! Har handlat i din butik flera gånger, du har så fina saker och ger en fantastisk service!

    Allt gott!

    SvaraRadera
  7. Hälsningar från Finland och grattis!!! Jag ska vara med och tävla.

    hanna.hakala@netti.fi

    SvaraRadera
  8. Grattis till det stora antalet besökare :-)! Förstår att det är många som hittar till din fina blogg och som återkommer.

    Jag är gärna med och tävlar och önskar dig lycka till med bloggandet även i framtiden!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till alla de besökarna! Spännande med tävling.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Grattis till 2 miljoner besökare! Jag är gärna med och tävlar:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Stort GRATTIS till så många besökare, otroligt många men jag förstår varför. En jättefin blogg och butik som jag dagligen kikar in till.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  12. Vad roligt att du har så många besökare, jätte grattis!!
    Självklart vill jag vara med i utlottningen om ett presentkort i din butik!
    Ha en super fin dag!

    SvaraRadera
  13. Grattis! Vilken stor grej! Jag vill självklart vara med, vi som precis flyttat också :-) Kram på dig! Anna s-E

    SvaraRadera
  14. Grattis!!!!!!!!!!!!!följt dig sedan första stund å kommer att fortsätt med set!

    SvaraRadera
  15. JätteGRATTIS till så många besökare på din underbara blogg! Klart man gärna vill vara med i utlottningen, håller tummarna för turen..;)

    Ha det fint!!
    Kramar Anetthe

    SvaraRadera
  16. Hej.Jag skulle gärna vinna. Du har så mycket fint i din butik. Gunilla gunillaahlander@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Vad kul med så många som gillar din blogg och jag förstår precis varför! Hoppas du fortsätter att visa så fina pics från ditt hem. kram Anki

    SvaraRadera
  18. Hej, Åååå Grattis! Jag började följa dig för ca 2 månader sedan i samband med flytt till vårt första hus. Jag har suttit på kvällarna & lusläst mig tillbaka i ditt arkiv. Du kommer vara en stor inspiration för mig & min familj i renoveringen av vårt drömhus. Ha en fortsatt härlig Sommar. Kramar/ Rebecca m Familj

    Albertsson_2@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej och stort GRATTIS till alla besökare!! Jag får erkänna att jag ofta kikar på din ljuvliga blogg men är sämre på att lämna något avtryck... NU fanns all anledning att ändra på det ;) Såg dessutom något väldig intressant i bakrunden på förra inlägget - torkställningen!! Vi är precis i stargroparna med att bygga vår egen men funderar över vilken höjd som är lämplig*? vill du dela med dig av måttet på Er vore jag otroligt tacksam!!

    SvaraRadera
  20. oj, det var ju det där med namn och mail då, jag som undrar om din tvättställning heter malin :) napsonsmatte@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Stort grattis! Din blogg är underbar:)

    Jag vill väldigt gärna vara med och tävla:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  22. Grattis till alla dina besökare!

    SvaraRadera
  23. Jag är en av dina trogna läsare!! Kikar in här varje dag! :)
    Så fin och inspirerande blogg!

    Kramar

    SvaraRadera
  24. Ett stort Grattis till din fina blogg, vill naturligtvis vara med på utlottning i din fina butik.
    Ha en bra fortsatt sommar och Må så gott!!

    Helena
    eriksson.l_helena@bredband.net

    SvaraRadera
  25. Grattis kära du! Vad roligt! Inte undra på, du har ju så mysigt och fint! Vill gärna vara med och tävla!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  26. Grattis! Du har en supermysig blogg och det är jätteroligt att se allt pyssligt och fint ni hittar på!

    SvaraRadera
  27. Grattis till alla besökare! Fast det är ju för att din blogg är så mysig! Har följt dig länge men ganska dålig på att lämna avtryck!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  28. Oj, gratulerer sååå mye med så mange besøk ;-) Det er jo helt topp! Men...forstår godt at det er mange som titter innom bloggen din. Den er jo så sjarmerende og fin ;-) Jeg blir gjerne med på utlodning ;-) Og...grattis igjen!

    Ha en super tirsdag!

    SvaraRadera
  29. Hej och grattis. Det är så trevligt att läsa din blogg :D
    Kul med en utlottning klart att jag vill vara med...

    Kram Anki

    SvaraRadera
  30. Jag älskar lantlig inredning och inspireras av din blogg!
    Sandra Vogel sandra.vogel@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Grattis förstår att det är en härlig känsla! Tack för all inspiration under åren. Kram Emma stromsrum@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Grattis till din fina blogg, jag följer den varje dag :)

    /Hanna hanna_engblom@telia.com

    SvaraRadera
  33. Grattis fina du till alla dina besökare:-) Självklart vill jag vara med i utlottmingen! Kram Jessica Andersson Jessica.h.andersson@live.se

    SvaraRadera
  34. Hei! Löysin kauniin blogisi jokin aika sitten.Onnittelut huikeasta kävijämäärästä!

    -malla-

    SvaraRadera
  35. Hej! Så roligt, grattis! tycker mycket om dina bilder.

    Mvh/Janni (jannimaya@hotmail.com)

    SvaraRadera
  36. Tack för härlig blogg som jag följer flitigt! Har fått mycket inspiration då vi själva ständigt är i byggande.
    Jag vill jättegärna vara med m utlottningen!
    Kram ann-sofie Hedlund
    annsofie_thoresson@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Hej! Förstår att du har så många besökare. Vill själklart vara med o vinna i din utlottning.
    Mvh/Victoria
    vickan.karlsson@bredband.net

    SvaraRadera
  38. Grattis! :) Har följt den länge nu, roligt!

    SvaraRadera
  39. Åh vad roligt, grattis till 2 miljoner besök :-)

    Här kommer en liten hälsning från en ensamstående tvåbarnsmamma i strax norr om Stockholm, som är nyss hemkommen från en härlig Greklandsresa och laddar inför jobb på torsdag efter 6 veckors ledighet.

    Jag tittar in hos dig ett par gånger i veckan för att låta mig inspireras av ditt vackra hem.

    SvaraRadera
  40. grattis!!! Sååå kul! Inte konstigt! Du har så fint och mysigt hem och underbar butik!! Klart jag vill vara med och tävla!
    Kram maria

    SvaraRadera
  41. åh jag vill sjäälvklart vara med i din utlottning :D

    Kram

    SvaraRadera
  42. GRATTIS!

    Vill absolut vara med och tävla!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Grattis till din fina blogg.
    Jag vill gärna vara med och tävla, jag har ingen blogg så jag lämnar min mailadress.
    Gun-Britt


    gun-britt.klingberg@telia.com

    SvaraRadera
  44. Tusen tack för en inspirerande, rolig och vacker blogg!! Extra roligt med utlottning, du som har så mycket fint!
    mvh Weronica
    wille_wonca@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Grattis!
    Du har en jätte inspirerande blogg som jag följer om inte dagligen så nästan... Har också funderat att börja blogga men det krävs endel bl a mod och mycket jobb har jag förstått : ).

    Varma hälsningar Jessica B B

    SvaraRadera
  46. Du e grym, ljuvlig blogg som jag följer med glädje. Jag har dock ingen egen så jag lämnar mail.
    ekeroth.eva@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Grattis till alla besökare!:) Du har en fin blogg med fina stämningsfulla bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  48. Åh vad trevligt!!
    Grattis till framgången och stort tack till massvis med inspiration!!
    Varma hälsningar Helena från Ystad
    markus_helena@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Wow, två miljoner! Stort grattis till dig och din inspirerande och fina blogg!
    Jag är väldigt gärna med i utlottningen och hoppas på TUR!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  50. GRATULERER!!!!!!!!!!
    jeg er med!!!!
    spennende.
    hilsen TOVE

    SvaraRadera
  51. Har följt din blogg sen start ! Mvh Helena kaitans@live.se

    SvaraRadera
  52. Ohhh jag är gärna med i utlottningen, inga problem att hitta något i din fina butik !! Du har en så fin blogg också..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  53. Hej och Grattis till det stora antalet besökare!!Älskar din blogg och butik!!
    mvh Karin
    karin.lillan@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Hej & grattis!!

    Självklart vill jag vara med i din utlottning.

    Nu håller jag tummarna =)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  55. Jag är jätte gärna med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  56. Jag hänger gärna på din utlottning, grattis till dina besökare!
    En av dem är ju jag, hehe...

    kramen

    SvaraRadera
  57. Vilken bra tävling, den måste jag bara deltaga i! Ett presentkort hade suttit perfekt då vi håller på att fixa om här hemma :)

    SvaraRadera
  58. Kikar in nästan dagligen på din blogg, tycker du har så fina och inspirerande bilder ;-) Vill absolut vara med och tävla!!!

    SvaraRadera
  59. Du har en supermysig och inspirerande blogg och jag är gärna med i utlottningen om presentkortet!

    Hälsningar Malin
    mammapop@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Grattis! Du har en trevlig och inspirerande blogg!! Kul med utlottning, hoppas att turren är med mmig med en lott!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  61. Tack för en inspirerande blogg!! Har följt dig i många år;)

    mvh Sandra

    SvaraRadera
  62. Å, jeg vil gjerne være med! Syns du har ett nydelig hjem! Og jeg kunne godt tenke meg å kjøpe hele sortimentet i din butikk om jeg hadde hatt penger til det;-)

    SvaraRadera
  63. Åh spännande, hoppas turen är på min sida denna gång! Din butik är ju helt fantastisk, finns så mycket fint som jag vill ha till hemmet eller till mitt barn.
    Ha en fortsatt bra sommar!
    Kram/Sofie (sofieredegard@hotmail.com)

    SvaraRadera
  64. Hejsan! Stort GRATTIS till så många besökare, det är så kul att följa din blogg. Stor inspirationskälla! Jag är gärna med och tävlar om ett presentkort i din fina butik. Med vänliga hälsningar Lotta

    SvaraRadera
  65. Vad kul brukar följa din inspirerande blogg kram helene

    SvaraRadera
  66. Vad kul med utlottning, mysig blogg
    Mvh Jessica
    jemi@bredband2.com

    SvaraRadera
  67. Hej!
    Du har så fint hemma och blir såå inspirerad och får så mycket bra inredningsidéer på din blogg. Vill såklart gärna vinna ett presentkort :)! Har ingen mail så lämnar min mailadress /Sara

    sara.stenberg76@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Hej!!

    Vilken superfin blogg du har, och även så mycket fint i din butik!!
    Jag har funnit mycket inspiration till renoveringen av vårt lantliga hus på Västkusten.
    Hoppas, hoppas jag vinner!!!!!
    Mvh. Mari Nilsson
    russtorpet@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Att kika in här hos dig är rena njutningen!! Tack för all inspiration som du delar med dig!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  70. Hej! Åh den här tävlingen hade inte varit fel att vinna! Jag har precis hittat hit och jag har fått mängder av inspiration!
    Mvh Erica Blixt
    ericablixt@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Stort grattis! Jag gillar att kika in hos dig ibland och fyllas med ljuvlig inspiration :-) Och jag kan inte låta bli att delta i denna grymma utlottning! Nu håller jag tummar och tår!

    Kram Isabelle

    SvaraRadera
  72. Ojojoj två miljoner! Grattis! Det var inte illa! Alltid trevligt att kika in på din blogg, har nog läst här i ett antal år nu! Kram, Josefine

    SvaraRadera
  73. Grattis till besökstalet, du har en underbar blogg
    MVH
    Anna
    annajoh70@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. 2 miljoner grattis till dig! Fullt förståeligt med många besökare - det är härligt att titta in och inspireras... Är gärna med på utlottning.

    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  75. Åh grattis till så många besökare!! Jag tar åt mig lite, då jag mer än gärna besöker din blogg;)
    Hoppas på vinst:)
    Mvh Johanna

    SvaraRadera
  76. Du har verkligen en supermysig blogg och det är alltid är lika rolig att kika in hos dig!

    Skön sommar önskar jag dig!

    MVH
    Pernilla

    pernillagref@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Grattis till din fina blogg! Är gärna med i den trevliga utlottningen! :) Ha en fortsatt fin sommar, Kram Jenny

    SvaraRadera
  78. Hej.

    Jag vill gärna var med i utlottningen av ett presentkort i din lilla underbara butik. Älskar ditt hem och din stil:)

    mvh Nina nina.andersson.79@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Hej! Jag vill också gärna vara med i utlottningen, du har en jättefin blogg! Som jag följer hela tiden! Grattis till alla besökare! <3

    SvaraRadera
  80. Grattis! Två miljoner..wow!!
    Jag är gärna med och tävlar!!

    Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  81. Stort grattis till besökstalet!Jag är inte förvånad för din blogg är verkligen supermysig och jag kikar in här titt som tätt för att få en massa inspiration!!

    Du får ha en fortsatt trevlig sommar!

    mvh Therese

    therese_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Grattis! Så himla mysigt att följa din blogg! Självklart vill jag vara med och tävla:)
    Veronica Einarsson
    Veronica.Einarsson@gmail.com

    SvaraRadera
  83. Grattis till antalet besökare!!=) Du har en sån fin blogg!
    Ida
    idahallden@spray.se

    SvaraRadera
  84. Å va kul! Grattis!
    Jag är gärna med i utlottningen!:)

    Ha det gott!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  85. Superfin blogg och helt underbara bilder! Är sjukt avundsjuk på erat fina hus <3

    Önskar er en superskön sommar! (i regnet)

    MVH/ Susanne

    susannenilsson83@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Tack för en mysig blogg. Vi har fått många fina tips till vår egen renovering, alltifrån golv till tvättställning. Är gärna med och tävlar :-) Mvh Lisa (andersson.lisahelena@gmail.com)

    SvaraRadera
  87. Men oj vad många! Grattis! :)
    Jag är gärna med och tävlar :)

    kram /iris

    SvaraRadera
  88. Wow! 2 miljoner det är ju helt galet, men så roligt :)
    Grattis!
    Är gärna med och tävlar såklart :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  89. Det var många! :) Ni har så himla fint!
    Med vänliga hälsningar Monika

    SvaraRadera
  90. Vilken härlig utlottning på en härlig blogg! Tack för inspirationen du ger!!

    Mvh/Anna S

    SvaraRadera
  91. 2 miljoner är sjukt många =) Grattis!
    Kram Emelie

    emeelie_blom@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Tack för en jättefin och inspirerande blogg!! <3

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  93. Grattis till en så famgångsrik blogg. Är gärna med och tävlar! Anna Gbg

    SvaraRadera
  94. Tack själv för en fin och inspirerande blogg =)
    Är gärna med i utlottningen!

    ha det bra!

    MvH
    Kriztin

    SvaraRadera
  95. Tack själv för en fin och inspirerande blogg!
    Är gärna med i utlottningen!

    Ha det bra!

    MvH
    Kriztin

    SvaraRadera
  96. Hej, jag är gärna med i utlottningen här på din mysiga blogg! Kram annasaramaria

    SvaraRadera
  97. Grattis till besöksantalet!
    Deltar gärna i utlottningen av presentkort i din fina butik.

    Mvh Stina
    stinalar76@hotmail.com

    SvaraRadera
  98. Grattis till alla besökare ... du har en fin och inspirerande blogg så jag förstår att många kikar in. Självklart vill jag vara med i utlottningen!

    Inger

    SvaraRadera
  99. Grattis! Jag är ofta in och kikar på din blogg. Den ger mig mycket inspiration.
    Mvh/Lilian
    lilianferrandez@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Hej hej!
    Kikar in här som många andra och beundrar ert härliga hem ofta!! Självklart vill jag också delta i utlottningen!

    vitsudd@telia.com

    Soliga hälsningar // Malin

    SvaraRadera
  101. Åh wow grattis!
    Vad roligt och det är ju faktiskt inte så konstigt med den fina blogg du har och all den ispration man får ;)

    Jag är mer än gärna med på en lott! ;)

    Ha en fortsatt fin sommar och mera sol vill vi ha eller hur!? ;)
    kram Lena

    SvaraRadera
  102. Hej från mig! Kollar din blogg ofta! Vi har samma smak och jag får tips och inspiration från dig!

    Kram Åsa

    amgard@telia.com

    SvaraRadera
  103. Ett supergrattis till dej och din fina blogg....
    Även jag vill vara med och tävla.
    Med vänlig hälsning, Jennie
    Andersson.jennie167@gmail.com

    SvaraRadera
  104. Grattis!! Inte konstigt att räknaren nu passerat 2000000, så fin blogg som du har. Själv besöker jag den ett par ggr i veckan och blir alltid lika glad varje gång du gjort ett nytt inlägg :)) Varma hälsningar Camilla

    millanfriberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. vad kul med så många besök! har följt din blogg nästan från början och det är en av mina absoluta favoriter! Hade varit helt fantastisk om jag vann :-) mvh Jenny

    SvaraRadera
  106. Skojigt med så många besökare,följer din blogg med glädje.

    MVH/ Jeanna

    pudelboy@hotmail.com

    SvaraRadera
  107. Grattis till en sådan inspirerande blogg och vackert hem! Tack vare dina inspirerande bilder har jag fått mina "trä"golv trots att vi bor i ett 60-talshus och dom passar såå bra även i vårat hus! Lampan från din butik blev så fin i matrummet! Fortsätt att inspirera!
    Kramar Maritza

    maritzalarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. Vad härligt! Inser att med detta stora besöksantal är jag inte den enda att inspireras av dina bilder från ert vackra hem! /Sara
    (sarakarlsson122@hotmail.com)

    SvaraRadera
  109. Åh my va jul!!!! 2 miljoner, helt otroligt och sååå himla kul.
    Vill så klart vara med i lottningen på din fina blogg!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  110. Klart du får läsare! Ert hem är ju helt underbart! Är jättegärna med och tävlar jag som nyss flyttat ihop med någon första gången behöver lite nya saker!

    matilda.norman@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Hej!
    Vilken fin blogg du har! Jag vill gärna vinna ditt pris :)
    anna_gullman@yahoo.se

    SvaraRadera
  112. Tack för en mysig blogg!
    Hälsningar Liza
    Lizai84@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. Jättekul!
    I am in:-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  114. Grattis till 2000000 besökare!
    Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  115. Stort grattis från en Skånetös!

    Med vänlig hälsning, Åsa Nilsson
    asa@markgonzo.com

    SvaraRadera
  116. Waouwww I am impressed ! But your blog is so nice and so sweet that's finally not so surprising !
    Wish you will continue for a looooonnnnggg period !
    All the best and .... Great idea such a contest ! Thanks
    Axelle

    SvaraRadera
  117. Här kommer en liten hälsning ;)
    Grattis till så många besökare- och vilken fin utllottning du bjuder på!! Ha det gott!

    SvaraRadera
  118. Hej! Detta vill jag gärna vara med på! :)

    SvaraRadera
  119. Jag vill jättegärna vinna ett presentkort i din butik för jag älskar stilen och finner ofantligt mycket inspiration i bilderna både från butiken och från erat hem:)Tack!
    malva75@hotmail.se

    SvaraRadera
  120. Å stort grattis! Det vore som en dröm att vinna ett presentkort i din butik, det svåra är då bara att välja vad man vill ha!! Kramis Sofie
    sofie.westberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. Tack för en underbar blogg!
    Du ger så mycket inspiration och glädje!

    Tittar in varje dag ifall så jag inte missar något:)
    Kram Bonnie

    SvaraRadera
  122. Hej, vad härligt att din blogg lockar så många besökare, jag är ju en av dem som har dig på min favvoblogglista och som jag måste besöka VARJE dag för att se om det finns något nytt inlägg som kan skänka inspiration!

    SJÄLVKLART vill jag vinna ett presentkort i din fina butik - kanske min "bröllopspålle" behöver en svart pållekompis ;)Håller tummar och tår!

    Kram Cicci
    johcec@linkoping.se

    SvaraRadera
  123. Grattis till de många besökarna! Står nog för en hel del av besöken :) Är sjuukt sugen på att skaffa höns men än så länge har jag inte mannen med mig... Tack för fin blogg!

    Mvh/ Anna
    familjensundelin@gmail.com

    SvaraRadera
  124. Så roligt! Det här vill jag vinna!!

    SvaraRadera
  125. Vad roligt, det här vill jag vinna!!

    SvaraRadera
  126. Jag har förljt dig i många år, aldrig blivit besviken, fortfarande intressant. Det kan man inte säga om alla bloggar man följt genom åren!

    Tack!

    mvh
    Anna, borlänge

    SvaraRadera
  127. Grattis till alla besökarna!!! Jag är inte ett dugg förvånad för din blogg är en av de finaste :))

    Kram Åsa i Jönköping

    asa.dahlberg@telia.com

    SvaraRadera
  128. Grattis till två miljoner besökare, det är stort! Jag gillar din blogg eftersom den är så "enkel och fin", stilfull!

    Jag skulle bli superglad för ett presentkort.
    Nu håller jag tummarna.

    Hälsningar från Caroline B halvarsbo@telia.com

    SvaraRadera
  129. Grattis! Det har varit jätteroligt att följa eran fantastiska husrenovering. Många tips att anamma har jag fått!
    Jag vill gärna vara med och tävla såklart!
    Med vänlig hälsning, Ann-Sofie annsofie.friberg@gmail.com

    SvaraRadera
  130. Grattis till dig och din fina blogg! :)

    Vill jättegärna vara med i utlottningen :)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Kraam Catarina

    SvaraRadera
  131. Grattis :) Det är helt otroligt vad man kan utveckla bloggandet!

    Jag vill gärna vara med i tävlingen, jag håller på att inreda ett barnrum och då skulle det passa bra med lite barngrejer från din fina butik! :) Glad sommar på er! Kram/Elin

    SvaraRadera
  132. Å den här utlottningen vill jag sååååå gärna vara med på. Brukar sällan å aldrig vinna men skam den som ger sig *fniss* Vilken fin liten bloggvrå du har!

    Önskar dig en fantastisk dag!
    Kram P
    AndbäckensHvita

    SvaraRadera
  133. Stort grattis!!! Följer självklart din blogg!!
    Jag vill gärna vara med och tävla om presentkort i din butik!!
    Det skulle inte sitta helt fel då jag strax ska till att inreda min dotters rum tills hon ska flytta ut ifrån oss :)
    // Emma

    SvaraRadera
  134. Hittade till din blogg för några månader sen och är nu en trogen läsare. Älskar din inredningsstil! Om jag vinner blir det en underbar present till mig lite i efterskott, jag fyllde år igår.
    Kram! :-)
    helen.wisenbeck@hotmail.com

    SvaraRadera
  135. Grattis till två miljoner :)
    Kollar ofta din blogg, så kul att få ny inspiration.
    Vill gärna vara med i utlottningen.
    Kram Petra
    petra_rosendal@hotmail.com

    SvaraRadera
  136. Grattis!!!
    Många besök :)
    Tävlar gärna!
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  137. Grattis till dig!! Vad roligt, jag har följt din blogg stadigt sen en tid tillbaka och den ger verkligen inspiration.. Jag gillar din stil, kanske för att vi har lika smak :) Jag har ganska nyligen också startat en blogg, det är så roligt att blogga :) Vad kul att du har en tävling, jag vill gärna vara med på utlottningen :)

    Kram Frida

    SvaraRadera
  138. Jag vill gärna vara med och tävla om ett presentkort inne hos dig då jag älskar att shoppa. ;)
    Och aldrig vinner nåt..

    SvaraRadera
  139. För ett halvår sen hittade jag din blogg och sedan dess är jag trogen följare:-) Fastnade en hel dag framför din blogg och hittade så mkt fina ideér. Har själv ett hus som vi håller på att renovera och det skulle verkligen komma till pass med ett presentkort till din fina butik.
    /Cissi
    cissi.persson@spray.se

    SvaraRadera
  140. 2 miljoner besök! Vad häftigt:)Grattis! Nu hoppas vi på 2 miljoner till! Ha det gott //Elin elinhagy@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Det skulle vara kul att vinna något hos dig!

    Kram
    Barbro
    barstj@hotmail.com

    SvaraRadera
  142. GRATTIS, så kul med alla läsare. Det förstår jag för du har en väldigt fin blogg, som jag ofta tittar in och läser.
    Vill gärna vara med i din utlottning!
    Ha det bra, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  143. Underbar blogg. Ni har ett jättefint hem, med massor av inspiration.
    Hälsningar Ingela

    ingelanasvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  144. Hejsan! Följt din blogg sedan jag själv startade min. Jag älskar din sommarsköna lantliga stil! Du inspirerar! Kram Åsa

    SvaraRadera
  145. Stooort GRATTIS till dig för topplistan av besökare:)
    Så himla ROLIGT! Det har varit mycket ljuvligt och trevligt att följa dig med dina inredningstips, dina inbjudningar till ditt hem, din butik och recept blandat med en glimt av barnasinne!
    Jag är gärna med om utlottningen på ett presentkort i din butik!
    Lycka till i framtiden Tjejen! Fortsätt med det som du gör så bra!
    Jag återkommer:) som alltid! KRAM KRAM Från Elle i Kråkegården

    SvaraRadera
  146. Stooort GRATTIS till dig för topplistan av besökare:)
    Så himla ROLIGT! Det har varit mycket ljuvligt och trevligt att följa dig med dina inredningstips, dina inbjudningar till ditt hem, din butik och recept blandat med en glimt av barnasinne!
    Jag är gärna med om utlottningen på ett presentkort i din butik!
    Lycka till i framtiden Tjejen! Fortsätt med det som du gör så bra!
    Jag återkommer:) som alltid! KRAM KRAM Från Elle i Kråkegården

    SvaraRadera
  147. Stort Grattis till dig och din blogg! Vill gärna vinna pengar att spendera i din butik, finns mycket fint att köpa. Kram Helena
    helenaf2010@hotmail.se

    SvaraRadera
  148. Hei! Gratulerer med alle bloggbesøk, jeg har jo fulgt deg noen år nå, og ønsker deg mange gode bloggeår til :) Er det ikke litt kjekt, og rart? Fremmede som blir som "gamle kjente" etter noen år med blogging, og jeg, jeg trives her hos deg :) Klem!

    SvaraRadera
  149. Superfint hem och superfin blogg! Du är en stor inspirationskälla!

    Julia
    julias_mejl@hotmail.com

    SvaraRadera
  150. Gillar verkligen din Blogg, definitivt en förebild!

    SvaraRadera
  151. Grattis! Jag förstår att du har många besökare, själv tycker jag att bloggen är mycket inspirerande! Och jag är så klart gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  152. Grattis till dig! Jätte fin blogg som jag flitigt följer och får många tips och idéer ifrån. Du ger så mycket energi och visar massor med fina bilder!
    // Helena
    halajn@home.se

    SvaraRadera
  153. Det är så roligt att följa dina projekt!
    annika.nordlinder@edu.borlange.se

    SvaraRadera
  154. Grattis & tack för en fantastiskt trevlig blogg. Verkligen inspirerande !!
    /Carro
    pacarro@hotmail.com

    SvaraRadera
  155. Tro jag att du har många följare med så fin blogg...ser du än om på tävlande kandidater...långt över 100 personer. Lycka till med ditt bloggande, du ger mycket glädje och inspiration!!

    Kram kajsa

    SvaraRadera
  156. Grattis till så många besök! Det är inte så konstigt dock, du har en väldigt mysig blogg :)

    SvaraRadera
  157. Hej, det var verkligen ett pris som heter duga och jag är gärna med.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  158. Jättefin blogg och supermysig butik, vill självklart vara med och tävla! Ha en fin dag, kram Anna

    SvaraRadera
  159. GRATTIS Älskar att titta in här hos dig

    SvaraRadera
  160. Jag kikar in här för att få inspiration och njuta av vackra bilder på ert vackra hem.

    Hälsningar Katarina, katarinanorstedt(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  161. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  162. Hej! Grattis till en mycket mysig, inspirerande och fin blogg! Läser så ofta jag kan! Kram Madde

    madeleinerydberg@hotmail.se

    SvaraRadera
  163. Hej ! kikar in dagligen för att se ert fina hem växa fram. Inspireras och drömmer mej bort. Självklart vill även jag delta i din utlottning. Tack för en mysig blogg . Lena

    SvaraRadera
  164. Gratulerer:) Vil gjerne bli med i trekningen!!

    klem

    SvaraRadera
  165. ÅÅ, vill gärna vinna detta p-kort, för att kunna inreda mina barns rum. Nu när vi har flyttat till vårt nya hus.
    Håller alla tummar och tår, tack för en bra blogg.
    mvh Sophie & små fröknarna Hilma & Imilia

    SvaraRadera
  166. Oh, över 2 milj., iofs inte konstigt alls:-)
    Vill gärna vara med och tävla!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  167. Hej Miriam,

    da probier ich doch gleich mal mein Glück:-)

    Wunderschöne Fotos von den Schmetterlingen - solche will ich auch...

    LG

    Mareike

    SvaraRadera
  168. Vad roligt med så många besökare! Jag följer din blogg så fort det kommit ett nytt inlägg. Allt som du visar är så fint och det är en riktig inspirationskälla att kika in här.

    Så kul att följa era olika projekt!

    Jag är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  169. Klart jag vill vara med och tävla, grattis till 2 000 000 besökare!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  170. Hej Miriam
    Grattis! Förstår att du har har så många besökare, är själv en av de
    men lämnar tyvärr inga fotspår efter mig, men idag gör jag det då jag gärna vill vara men i din utlottning

    Kram
    Pernilla (pillaeriksson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  171. Härligt med så många läsare :)Klart man är med o tävlar!

    SvaraRadera
  172. Hej! Vill ju så klart vara med o tävla. Du har ju så mycket fint i butiken o alltid kanon service. Följer din blogg regelbundet, den ger mig inspiration, tips o ideer!!!! Tack! Kram Lina. Lina84_@hotmail.com

    SvaraRadera
  173. Oj! Det är inte dåligt det! Vilket antal! Jag vill givetvis vara med i lottningen!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  174. Oj! Det är inte dåligt det! Vilket antal! Jag vill givetvis vara med i lottningen!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  175. Underbar blogg och härlig inspiration och prick över i är allt fina i din butik. Hoppas de blir lika många besökare till, lycka till!

    SvaraRadera
  176. Jag glömde skriva under med min mailadress... =)

    anna.1.berglund@harnosand.se

    SvaraRadera
  177. Ännu en hemlig beundrare;) Tar chansen att vara med i tävlingen. Tack för att vi får följa dig! Helena helenafredin81@hotmail.com

    SvaraRadera
  178. Följer din fina blogg med glädje!!

    Kram från Johanna (johannabjelkesgarden@hotmail.com)

    SvaraRadera
  179. Grattis till denna ofantliga mängd besökare till bloggen! Du har ett så fint och inspirerande hem, tack för att du vill dela det med oss.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  180. Grattis till 2 000 000 och tack för fin inspiration! Vänliga hälsningar Anna (anna.holmqvist@gmail.com)

    SvaraRadera
  181. Du inspirerar mig varje dag!! Dessutom älskar jag din webbutik!! Fortsätt att vara du precis som du är!! Kram o lycka till!
    Med vänlig hälsning, lina
    linaandersson78@gmail.com

    SvaraRadera
  182. Grattis till alla besökare! Jag kikar in här och avundas över ert fina hem i jakten på ett eget drömhus! ;)

    Jag är gärna med och tävlar!

    Hälsningar Veronica Enström, Nås
    vricka@hotmail.com

    SvaraRadera
  183. Ett glädjande grattis! Har full förståelse till varför alla vi tittar in till dig :) Är gärna med och tävlar. Kram Jenny

    SvaraRadera
  184. 2 MILJONER!!!!! Grattis!

    Klart jag är med och tävlar!

    SvaraRadera
  185. Åhh vad roligt, grattis!!

    Vill självklart vara med i din utlottning, har så många gånger varit in och tittat på alla fina saker i din butik så nu håller jag tummarna!!

    Mvh
    Suzette
    saire_2000@home.se

    SvaraRadera
  186. Jag har skickat en kommentar tidigare, men glömde skriva att jag ville vara med i utlottningen. Det vill jag så klart.
    Mvh Lilian
    lilianferrandez@hotmail.com

    SvaraRadera
  187. Wow, grattis til 2 MILJONER besökare!!! Jättekul, men så har du ju en fantastisk blogg oxå:)

    Jag är gärna med i utlottningen av presentkortet, håller tummarna nu!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  188. Hej.jag är gärna med och tävlar.

    Ida

    idabanken@hotmail.com

    Ha en trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  189. Vad roligt med så många besökare,Grattis!

    Jag är gärna med och tävlar:)

    Therese
    mortsyn4@home.se

    SvaraRadera
  190. Älskar din blogg! :)
    Klart jag vill vara med! :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  191. Ert hem är så vackert, butiken & bloggen likaså! Fortsätt inspirera:) jag tackar för lotten och håller tummarna...

    Kram/ Anna V (annapanna77@hotmail.com)

    SvaraRadera
  192. Stort grattis till en fantastisk skara besökare och tack för att du bjuder in till denna inspirationskälla!
    Deltager gärna i tävlingen och hoppas på tur!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  193. Oj, jag vet inte riktigt var jag ska börja.
    Ert hem har givit oss så mycket inspiration och man blir glad av att se bilderna från ert hem. Gillar inredning, huset, butiken och dej. Nästa sommar ska vi byta fasaden på huset och det första jag sa var att det skulle vara som ni har. Det har jag bestämt! ;)
    Hoppas du fortsätter att blogga lääänge och vad du än gör så stäng inte butiken. Älskar att kika i webbutiken .
    Så nu hoppas jag på lite tur. Kram på dej

    SvaraRadera
  194. Kul med så mång besökare! Är gärna med och tävlar!
    Malin (svangen2@gmail.com)

    SvaraRadera
  195. Inte undra på att du haft så många besökare, ert hem är ju fantastiskt! Grattis till besökarantalet :)
    Kommer gärna med i utlottningen!
    Kram J

    SvaraRadera
  196. Äsh, tappade bort min kommentar tydligen...
    Ville bara säga att det inte är så konstigt att du har så många besökare, ert hem är ju fantastiskt! Grattis till besökarantalet :)
    Deltar gärna i utlottningen!
    Kram J

    SvaraRadera
  197. Som så många andra har även jag hittat inspiration från din blogg, så himla kul att få följa er och er renovering. Och att det är så många som har besökt bloggen är ju inte så konstig med tanke på alla fina inlägg om allt mellan himmel och jord. Tack för en underbar blogg, och hoppas du fortsätter länge, då vi själva kommer att bygga nytt till nästa år.
    Deltar med glädje i utlottnigen till din fina butik.

    Ha en fin dag, kram L

    SvaraRadera
  198. Vill börja med att säga grattis till dem som har hittat till din fantastiska blogg och till dig som har lyckats med något stort!

    SÅ nu säger jag grattis till mig själv också ska fortsätta att få ideer och drömma när jag tittar i din blogg.

    Ha en fortsatt trevlig helg.
    /Mika

    marcco_@hotmail.com

    SvaraRadera
  199. Grattis till så många besökare! Så skoj!
    Nu håller jag tummarna och tår att jag kan gå bananas i din butik! :)
    Ha en mys kväll!
    Kram
    tessbloggar@hotmail.se är min mail..:)

    SvaraRadera