måndag 4 juni 2012

Ny vecka!

Godmorgon alla som kikar in hos mig!

Jag är en dålig bloggvän just nu med på tok för mycket annat att stå i! Nu i veckan ska jag försöka kika in lite oftare! 

Tack för alla boktips! Mitt bokpaket har kommit och jag ska visa er vad det blev denna gång!



Jag hittade en sådan söt topp på HM nu i helgen, mönstret kändes precis mig så den fick följa med hem. Jag är inne i en riktig klädperiod. Jag har börjat inse att min garderob verkligen behöver en rejäl uppdatering efter dessa småbarnsår med mysbyxor.  Så därför försöker jag rensa och fylla på så smått med nytt och fräscht!

Ha en fin måndag, här väntar tillverkning av Änglapållar och paketering!

Kram M

4 kommentarer:

  1. Jättesöt blus!!! Själv är jag totalt insnöad på hemmet och inredning så det blir inte mycket kläder, hi hi. Men jag köpte mig dock en vit lång volangkjol förra veckan, värsta fyndet för jag är inte så stor och kunde köpa 170 på barnavdelningen på Lindex=) Samtidigt som jag hittade avslutningskläder till min dotter (hon är 7)
    Ha en riktigt fin måndag!
    Kram Anna
    Ps: Hur har du gjort för att lägga in reklam på din blogg?

    SvaraRadera
  2. Tack Anna! Det låter praktiskt med två avdelningar att välja från! Jag är ansluten till Tailsweep som sköter annonseringen på bloggen!

    Ha en fin måndag du också!

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Så fin! Samma här, är så mycket annat så bloggen blir lidande. Men man kommer ju igen när tiden finns.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så fin den ser ut, den vill man ju spana in!=)

    SvaraRadera