söndag 20 maj 2012

Vanilinsocker

Godmorgon söndag :)

Idag väntar fönsterputsning här. Inte världens roligaste syssla, speciellt inte när man har fönster med fasta spröjs, men det blir ju så bra när det är färdigt!

Dagen igår spenderades på mycket roligare vis. Nämligen med min mamma, min syster & Thea på en liten loppis/shoppingrunda. Vi åkte tidigt och kom hem på sena eftermiddagen. Thea sov sig igenom hela shoppingen då hon fortfarande inte är helt pigg efter en förkylning. Så vi kunde i lugn  och ro kika på allt vi ville!


 På kylskåpet från SMEG samsas diverse loppisfynd som gamla burkar i plåt och glas samt vackra silverbestick. Griffeltavlan med favoritreceptet på pannkakor kommer från min butik.

Med hem kom bland annat denna söta gamla plåtburk som har innehållit vanilinsocker. Jag ska visa er mina andra fynd också!

Kram M

6 kommentarer:

  1. Så fin!! Och jag älskar din kyl, vill också ha en!!

    SvaraRadera
  2. Fina Smeg..pust, vill jag oxå ha :)

    /Catta

    SvaraRadera
  3. Jättefin burk, de kunde det här med snygg inredning förr i tiden =).
    Hoppas Thea piggnar på sig snart!
    Nu ska jag ta och kika in i din webbutik och få lite inspiration =).
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Oj, vad mycket fint du visar! :)
    Älskar ditt kylskåp!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  5. Hei...
    Huff nå maser jeg...takk for svar på vesken din er fra, jeg har googlet og funnet nettsiden ck, men ikke vesken...hvor er din kjøpt?

    Mvh Julie

    SvaraRadera
  6. Alltid kul med loppisfynd...*ler.Hittade hit av en slump....Fin och inspirerande blogg du har.

    Kram Pernilla p åPiazzan

    SvaraRadera