måndag 7 maj 2012

Intensivt!

Hej :-)

Åh vad intensivt mitt liv har varit de sista veckorna! Fyllt med massor av roliga händelser men ibland kan det även bli för mycket av det goda! Just nu ser jag fram emot en vecka och en helg utan planer! Förutom jobb då i veckan men ni förstår. Äntligen ska jag få spendera tiden ute med en spade i min hand och få jord under naglarna, åh vad jag längtar efter det!



I lördags besökte jag och min syster den årliga stadsdels-loppisen i Elsborg i Falun. Tyvärr var det inte toppenväder men vi hade en fin dag ändå och ett och annat fynd fick följa med hem! Det är verkligen toppen att ha en syster som är lika loppistokig som jag själv (om inte värre ;-)).

Ha en fin måndag!

Kram M

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med loppis, och sällskap med :)

    SvaraRadera
  2. Här har du en till som är loppistokig! :) Man kan verkligen fynda.

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Härligt med fynd! Lika trevligt som det är med roliga saker lika trevligt och nödvändigt är det med vila och "bara vara dagar" ;)
    Kramen till dig
    Marie

    SvaraRadera
  4. Förstår precis hur du menar. Man behöver pausa också. Härligt med loppis!
    Kram Anna

    SvaraRadera