lördag 26 november 2011

Lite hall

Godmorgon!

Återigen, tack till alla ni snälla som lämnar så fina hälsningar till mig! Och tack för alla mail som jag får, det är så roligt om jag kan hjälpa till att svara på era inredningsfunderingar!

Denna helg ska vi passa på att besöka några julmarknader, vi ska även till ett hotell i Tällberg för att fira världens bästa mamma (min alltså ;-)) och njuta av julbord! Det ska bli riktigt smaskigt!  Snö är ett hett samtalsämne just nu, den verkar inte ha några planer på att dyka upp de närmaste dagarna heller. På tisdag ska det bli 7 grader varmt här vi bor. Igår blåste det och regnade så mycket av vår fina majstång utanför gården gick av, sorgligt! Men till midsommar ska det förhoppningsvis ha dykt upp en ny!

Kram M



Några bilder från vår hall.

3 kommentarer:

  1. God morgon ! :)

    Snart blir det Godnnatt för mig.
    Har precis komlit hem efter en lång nattpass.
    Så sängen lockar kan jag lova.

    Vad fina bilder du har visat från ert fina hem.
    Det är klart att ni ska få mycket beröm efter alla timmar som ni har lagt ner.

    Gillar eran stil...Mycket ! :)

    Du frågade om glasskålen till Kit
    chen Aid !
    Jag mycket mycket nöjd med.
    Gillar mest att använda det till allt och dessutom ser man samtidigt. och den ör så snygg ;)
    Kan rekommendera och dessutom om man storbakar så är det jötte smidigt med 2 skålar.

    Visst ska det bli kul med vårt köks renovering.
    Men först ska det komma en grund,gjuten platta på plats. sen ska hela nedre vöningen tital renoveras... det blir mycket pärlspont,vit vaxade trägolv,ett badrum med panel och falsad kakel,biblioteks rum,vardags rum,hall,tvättstuga och groventre...
    Så en hel del att planera och jobb ;)
    Men så kul! Grunden görs nu januari...

    Nej nu måste jag sova . Ögönen går i korrs snart.

    Tack för allt fint och inspirerande som du delar med dig med oss ! Ni har också jätte charmigt hus !

    Ha det mysigt på julbord och kalasfirandet !

    Ha en fin helg ! Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  2. Jag bara njuter av bilderna från ert fina hem! Som sagt, ni är värda allt beröm efter alla timmar ni lagt ner på ert hus.
    Kram

    SvaraRadera