måndag 12 september 2011

Sovrum



På spegeln hänger en ny favorit till hösten från Gina Tricot.
Leggins och tunika är mina favoriter!
Skorna med hööög klack ska invigas på dop + 60-års middag till helgen.

Hej!

Hela sovrummet doftar nybäddat av sköljmedel! Jag använder Comfort silk, har ni någon favorit? Det är så skönt att krypa ner i en sådan säng :-) Vi sover för det mesta i HMs sängkläder i linne vilka är oslagbara. De känns aldrig kalla att krypa ner i utan bara mjuka.

I taket hänger en lampskärm utan tyg. Egentligen skulle vi behöva mer belysning men lampan i fönstret och ljusslingan får duga så länge. Jag är även på jakt efter en gammal vacker stol att förvara tidningar på, tills dess får en vit pall duga.

Kram M

9 kommentarer:

  1. Åhhh, jag är också sugen på HMs sängkläder i linne, men det tar emot i prisväg trots att de är mkt billigare än andra.

    Jag kör oftast comfort nature (men har hört att det utgått nu) och Softlan vanilj. När jag ska lyxa extra så blir det härliga maison belle cinnamon & jasmine.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. sååå fint så. Hm har många fina textilier..Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Så krispigt vackert!

    Hoppas svärmor blir nöjd med presenten:))

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Jag använder vanlig ättikssprit som sköljmedel plus eterisk olja som jag droppar i. Nu har jag dofterna rosor och bambu hemma. Det är miljövänligt och tvätten doftar ljuvligt gott!

    SvaraRadera
  5. Här var det vitt och fint. Ljust och luftigt. Gillar det! :)

    SvaraRadera
  6. Så himla fint! Ljust och fräscht! Me like :)

    SvaraRadera
  7. Så fint ni har det! Ja det där med belysning ska vi inte tala om. Har en fönsterlampa i sovrummet bara.

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Vilken fröjd att vila ögonen på detta vita rum.
    Och den tomma lampskärmen i taket fick liksom min fantasi att gå i spinn....

    SvaraRadera
  9. Åh sååå ljuvligt med allt detta vita! Underbar blogg! Kram :)

    SvaraRadera