fredag 23 september 2011

Helg!


Gammal zinkhink med tapeter som väntar på att sättas upp!
Gammal skolplansch med smultron.

Godkväll!

Kikar in en snabbis innan soffmys! Vad helt underbart det är med fredag och helg! I morgon åker vi en tur och inhandlar element till vår ovanvåning där vi för närvarande inte har några! Än så länge går det hur bra som helst, vi har faktiskt ingen värme på alls ännu, vi eldar i vedspisen och det räcker gott. Hur mysigt är det inte med en levande eld som sprakar?

I alla fall så önskar jag er alla en riktigt skön helg!

Kram M

7 kommentarer:

  1. Nu fick jag en idé till hur jag ska ha mina presentpapper i fortsättningen! Ska ta in min zinkhink som står ute nu. Imorgon får det bli att skura av den lite!:)
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu fick jag en idé till hur jag ska ha mina presentpapper i fortsättningen! Ska ta in min zinkhink som står ute nu. Imorgon får det bli att skura av den lite!:)
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Här har vi bergvärme så det sköter sig själv. Men ibland är det verkligen varmt så dörren åker upp en stund. Vi måste verkligen fixa en innegivare till vintern. Kaminen har vi inte använt sen vi borrade, men en mysbrasa är verkligen hur härligt som helst.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt mysig lördag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Vakkert i bilde og en nydelig blogg!

    Ha en riktig god helg!

    SvaraRadera
  6. Är skolplanscher något du kommer ta in i butiken? Dom är ju så fina!

    SvaraRadera