söndag 10 juli 2011

Rosendoft



Tvättmedelsburkar min butik, Spegel House Doctor, vas Västergården,
badrumsskåp ett ommålat gammalt IKEA skåp.

Hej!

Hoppas er helg har varit skön! Nu på sommaren tycker jag att dagarna flyter ihop med varandra, vardag eller helg spelar egentligen inte så stor roll!

På badrummet står just nu en ros från svärmor! Svärmor har en avundsvärd trädgård, en sådan jag bara kan drömma om! Jag ska fota lite där och visa er, dessutom har de byggt ett helt underbart orangerie!

Just nu sprider den lilla rosenkvisten en ljuv doft i badrummet. Det är så vackert med en kvist från någon blomma just där inne. Favorittvålen (Barnängens barntvål) får ligga i en tvålkopp som egentligen är en loppisfyndad thékopp! Skulle olyckan vara framme så kan man alltid köpa en ny för en femma!

Ha en skön kväll!

Kram M

6 kommentarer:

  1. Håller inte med dig, men det är nog för att jag inte har semester så är det stor skillnad på vardag och helg.... Helgerna går ju sp fort. Snygga tvättmedels burkar! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. jag håller med dig att dagarna flyter ihop med varandra o man har ingen koll vilken dag det är. Det är en härlig o avkopplande känsla :)..vilket underbart badrum du har
    kram Åsa

    SvaraRadera
  3. jag håller med dig att dagarna flyter ihop med varandra o man har ingen koll vilken dag det är. Det är en härlig o avkopplande känsla :)..vilket underbart badrum du har
    kram Åsa

    SvaraRadera
  4. super fint!!gillar vasen rosen står i grymt mycket.. ha en bra vecka!!kram

    SvaraRadera
  5. Så är det nog - gränserna mellan vardag och helg suddas ut. Tack för receptet på omeletten i förra inlägget!
    Njut av dagen! ♥

    SvaraRadera
  6. Först vill jag bara säga att jag älskar din blogg :) Sen undrar jag vilket märke det är på kranen ni har till tvättfatet för den var så snygg!

    SvaraRadera