lördag 19 februari 2011

Loppis



Hej kära vänner!

Tack för alla filmtips som jag fick igår! Jag valde slutligen filmen Dear John och JA den var så bra! Romantik och en och annan tår föll, den kan jag verkligen rekommendera! Min man skulle troligtvis inte ha gillat den så den passar perfekt till tjejkvällen. Den var så bra att jag skulle lätt kunna se den igen ikväll, men så blir det inte för det är ju Melodifestival!

Dagens loppisrunda resulterade i en hel del fina saker, alltsammans kommer läggas ut till försäljning i butiken! Bland annat en hel del vackra gamla bestick, glas och somriga gamla tallrikar.

Ha en skön kväll!

Kram M

7 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg gläder mig til din butik åpner! Hoppas inte det er länge til:-)?

    Stor kram Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken superfin blogg och vilket fantastiskt hem!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Roligt med loppis.

    Jag stod också och kikade på den filmen idag men tog en annan. Det får bli den nästa gång jag får välja, antar att maken inte kommer att välja den

    Ha en trevlig kväll

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Kul att vi får ta del av dina fynd, ibland har man bara inte tid att leta efter saker man vill ha.
    Kanske finns de hos dig.

    Lycka till.

    Nene

    SvaraRadera
  5. Ha en skön kväll och tack för filmtipset. Ska skriva upp det för annars kommer jag aldrig ihåg det den dagen jag står där och ska välja film :))

    SvaraRadera
  6. Så spännande att få se din butik!

    SvaraRadera
  7. Vad kul! De där tallrikarna är verkligen såå fina. Vilket fynd. OM du säljer dem i din butik så kanske jag köper ;) /Therese

    SvaraRadera