onsdag 27 oktober 2010

Vinnaren och en nyhet!


 En ny liten nyhet! Änglapållen på pinne!


Endast 5 cm hög.


En rosa Änglapålle med vitt band blir fin vid dop!
Färgen på pållen och färgen på bandet kan kombineras som ni önskar!
Många väljer vit pålle med färgat band.

Hej på er!

Här blåser det som tusan utanför! Min lilla adventsgran har jag fått jaga flera gånger redan idag. Nej idag blir det en innedag! Tror jag ska rensa ur barnens garderober.

Jag har en liten Änglapålle-nyhet att presentera för er! Den minsta pållen hittills, bara 5 cm hög på pinne! Passar fint i blomkrukan eller buketten, eller varför inte sticka in den i årets julkrans? Den kostar 150 kr + 12 kr porto. Den är helt tillverkad för hand av mig, varje pålle är unik. Vid intresse maila mig: jordgubbarmedmjolk@yahoo.se.

Sedan vill jag presentera vinnaren i min tävling! Jag använde mig av en slumpgenerator och fick fram Monicas Vita Drömmar som vinnare! Det kan hon nog behöva som haft lite otur på sistone! Grattis!

Kram M

9 kommentarer:

  1. Hei! For en nydelig blogg du har! Virkelig ;) Hit kommer jeg gjerne igjen!

    Anette

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren!! Så fin pållen var på pinne!!
    Njut av dagen!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  3. wow, vilken charmig liten pålle du skapat! gillar verkligen din blogg där du visar så mycket fint.

    Ha en fin dag!
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Grattis till Monica! (Håller verkligen med om att hon behöver muntras upp idag!)

    SvaraRadera
  5. Så söt och fin Pålle och att Du gör allt, sågar, målar och smyckar. Händig tjej! Och fin blogg också! :)

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren av tävlingen! Jag måste verkligen säga att de små pållarna verkligen var jättesöta!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren och den lilla pållen är ursöt!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/Lena

    SvaraRadera
  8. Gratulerer til vinneren!

    Nydelig genser du har begynt å strike under her ;) Selv har jeg litt forsiktig begynt på litt babytøy...med hjertet fullt av uro og håp så er det litt godt å gjøre noen konkrete forberedelser også ;)

    Koselig bilde i headeren din!

    SvaraRadera