onsdag 4 augusti 2010

Ringarna och mer bilder

Tack!!! Jag är mållös! Överväldig av era komplimanger och så lycklig!

Bjuder er på lite fler bilder idag, bland annat på mina ringar. De är i vitt guld (såklart!), vigselringen har en diamant vilket känns lite lyxigt. Enkla men eleganta!

Jag får återkomma med lite bilder på vår dukning och kanske en och annan bröllopspresent!

Kram M


Lunch innan bröllopet och innan jag blev fru


Läser era kommentarer på bröllopsdagen
Älskade älskade farfar ♥


Vi blev skjutsade till festen i denna pärla, ser ni bryggan i bakgrunden?
Det var där vi tog bröllopsfotona.


Ringarna

24 kommentarer:

  1. ÅÅÅ vilka härliga bilder från ert bröllop, vännen! Tack för att du delar med dig! Stort grattis & varma lyckönskningar!!! ♥

    Största kramen!

    Jes ♥

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er så här i efterskott:)

    Sån sagolikt vacker klänning du hade! Superfin. Ringar, småttingar, brudgum, ja...allt är bedårande!

    Älskar bilderna på dig med gummistövlar och Converse!!

    Grattis igen:)
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hei:)

    Så fantastisk vakker du var som brud:)
    Gratulerer så mye...!!
    Utrolig fine bilder av deg og familien din...

    Masse lykke til med "hvetebrødsdagene";)

    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  4. Men å så fin du är på ditt bröllop.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder!!!!! Jättefina ringar! Jag har också vitt guld - såklart! :) Ha det bra - kram Ewa

    SvaraRadera
  6. Åh så fina ringarna var och du var också jättevacker!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  7. Åh, fler bilder! Som sagt, du var så vacker och ringarna är jättefina. Jag gillar när det är enkelt:)

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  8. Alltså så hejdlöst vacker klänning!
    Bedårande verkligen!

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker håruppsättning med pärlor i.
    Ringarna var jättefina.

    Vilken dag att minnas, drömmer mig tillbaka några år och tänker på vår dag

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag hade också tänkt mig en ring med bara en diamant från början, tycker att din är jätte fin!:) Nu gjorde jag om min pappas förlovningsring och den är ganska bred, så en sten till den blev alldeles för dyrt i mitt tycke. Därför har jag nu tre små diamanter på tvären istället och jag är jätte nöjd. Jag ville också ha en enkel och tidlös ring, fast mina är i "vanligt" guld.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vi har nästan likadan ring.. hihi.. Det är så kul att titta på era bilder, det känns nästan som man är med. Önskar er all lycka!

    Ps.. gummistövelbilden är favorit!

    SvaraRadera
  12. Grattis och lyckönskningar till Er båda! Vad roligt att se bilder från ert fina bröllop. Din klänning är fantastisk!
    Jag är i full gång och syr min bröllopsklänning för jag står själv brud om 2 veckor :o)

    Kram
    Ulrika 'norr om köpenhamn'

    SvaraRadera
  13. Grattis från Tzskland på er !
    Ürsäkta min svenska är ingen bra ,
    jäg lära mig just nu.
    Du är så vackert och din bild med
    gummistövlarna är så söt.
    Hälsingar
    Kersti

    SvaraRadera
  14. Hej M!
    Åh vad vacker du är och så fina ringar! Jag och min sambo beställde förlovningsringar förra veckan, ångrar mig nästan att vi inte tog vitguld;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  15. Hej...

    Oj, du ser ut så himla ljuvlig,ringarna är också sååå
    fina och eleganta ( vitt guld är min favorit också).

    Tack för underbara bilderna.

    Grattis och lyckönskningar!!!!

    Kramar, Kirsi från Nådendal

    ps. Gummistövelbilden är också min favorit.

    SvaraRadera
  16. Grattis grattis!
    Underbara bilder, roligt att du vill visa dem.

    kram på dig

    SvaraRadera
  17. Så fina bröllopsbilder, underbar klänning o håruppsättning så fin du var/är! Enkla finfina ringar helt i min smak!
    Underbart! Hoppas det blir min tur snart! ;-)
    Varmaste lyckönskningar!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Åh grattis grattis grattis bästa du!!! ♥ Jag är så glad för er skull...

    Ringarna var jättevackra och likaså, vackra bröllopsfoton ;)

    Kramiskramar i massor // Olivia ♥

    SvaraRadera
  19. Åhh vad fina ni är, klänningen är verkligen speciell inte något man ser på varenda brud. Väntar nu med spänning på lite mer bilder, så kul att titta på bröllopsbilder!
    På lördag smäller det för oss, dock en aning enklare vi kommer att vara hemma på gräsmattan så det gäller att vädret stller upp lite nu också.
    Fint med vitt guld också, har det i mina ringar också.
    Grattis och lycka till med erat liv tillsammans.
    MVH Mikaela

    SvaraRadera
  20. Beautiful pictures! I am planning my own wedding in October. My congratulations!
    Greetings from Germany
    Mara Zeitspieler

    SvaraRadera
  21. Ursnygga ringar! Var rädd om dem! Jag tappade min vigselring när den var alldeles ny, och då var det ändå inte min första ring, den blev för liten efter barnafödande... Så nu hoppas jag snart få vigselring nr 3 fast jag alltså är gift för första (och förshoppningsvis enda) gången...
    Älskar din håruppsättning!

    SvaraRadera
  22. Excellent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just extremely great.
    I really like what you've acquired here, certainly like what you're
    saying and the way in which you say it. You make
    it entertaining and you still take care of to keep it wise.

    I can't wait to read far more from you. This is really a wonderful site.

    Feel free to visit my homepage ... travel

    SvaraRadera