tisdag 17 augusti 2010

Hem ljuva hem?

Idag måste jag varna känsliga läsare för den gräsliga bild som jag tänkt visa er! Det är en bild på vår framsida av huset efter nedrivning av panel och brokvist - ingen vacker syn! MEN förhoppningsvis ska synen bli vackrare bara inom två veckor (om inte gubbarna går i strejk pga dåligt med fika eller nåt sånt ;-)). Nej, nu lär jag baka på, så de blir på riktigt glatt humör och spikar fort som attan!

Jag återkommer med lite vackrare bilder snart!

Kram M


Ingen vacker syn är vår framsida just nu :-(

18 kommentarer:

  1. Efter att ha följt bloggen och läst tidningen är jag helt säker på att det kommer bli jättefint:-)

    Ett baktips, Leilas "Gammeldags sockerkaka". Supergod med smörstekta äpplen och riven mandelmassa!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Å andra sidan så kan det ju bara bli bättre nu!:) Är övertygad om att det kommer att bli jätte fint!
    Kram

    SvaraRadera
  3. hej, ojoj vilket arbete med ert hus men åå så roligt då det blir klart. är säker på att det kommer att bli hur fint som helst.

    Tack sötis för det vackra inlägget på vår bok, succen är ett faktum och vi är sååå glada. Du bidrar med såå mycket vackert, bara så att du vet hihi. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  4. Gräslig bild är att ta i tycker jag, hur ska det annars se ut när man renoverar;) Huvudsaken är att slutresultatet blir bra och det kommer det ju att bli! (de vågar väl inte annat efter allt hemmabak, för vem vet annars vilka gifter som kan gömma sig där i...!hihi)

    SvaraRadera
  5. Vilken spännande fasad! Din blogg är inspirerande och trösterik läsning för mig som fortfarande letar efter drömhuset att renovera ;-).
    Underbart med boken förresten, den bara måste jag köpa! Kram!

    SvaraRadera
  6. hei.
    åå så flinke dere er med huset deres,
    blir bra nå,håper dere har sol lenge .
    å gratulere med dine bidrag i boken lev vakkert,er så flott en bok,koser meg masse med den.
    ønsker dere en koselig kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  7. Hej

    På någotvis är ändå bilden vacker.
    Det är som en väntan i bilden.
    Som den säger att snart ska ni se min nya dress..
    Ha det bra

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag gillar också det man ser, det kommer bli så fint, så fint när det är klart!
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  9. Hej hej!

    Måste gratulera till fina reportage i både tidning och bok.
    ert hem är underbart!
    Spännande med tillbygge uppåt också.
    Sen ytterligare ett stort stort grattis till att ni blivit herr och fru. Måste även jag få säga att bilderna är otroligt vackra.
    Känns lite konstigt att jag sitter här med tårar som droppar när jag ser bilder och tar del av text om människor jag inte alls känner....
    Lättrörd.....jaa...**...sen minns man ju sitt eget.....ler...
    Hur som helst..stort grattis!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Jättemysigt hem ni har! Jag såg det i 25 hem-Allt i Hemmets specialtidning.
    Ett fantastiskt hem att hämtainspiration ifrån.
    Tack!
    Hälsningar från Brattfors :)

    SvaraRadera
  11. Hej å hå, jobba på :) När beräknas bygget vara klart? Vad duktiga ni är som står ut att bo mitt upp i, vi renoverar akutmottagningen där jag jobbar just nu (Mora) och det är inte lätt att stå ut med allt ljud... Och ni bor i det! Tålamod är nog ordet...

    Sänder en styrkekram :)

    SvaraRadera
  12. Kan inte bli annat hos dig raring. Vad vacker du var på bröllopet.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Jag älskar din blogg! Det kommer bli jätte fint när det är klart:)

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Jag älskar din blogg! Det kommer bli jätte fint när det är klart:)

    SvaraRadera
  15. Ah - man ser ändå att ni har ett alldeles fantastiskt hus!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  16. Ja nu kan det förhoppningsvis bara bli bättre :-) Tror det kommer bli fint!

    SvaraRadera
  17. God kväll!

    Jag är som de andra övertygad om att det kommer att bli superfint!

    Kram/Hanna

    SvaraRadera
  18. Åh så spännande:) baka på nu så gubbarna är glada:)

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera