torsdag 10 juni 2010

Sommarvindar

Den allra vackraste tiden enligt mig är snart förbi. Mellan hägg och syren är så fin när äppelträden blommar och syren börjar dofta himmelskt. Jag passar på att njuta extra mycket just nu, tar djupa andetagen ute på gården och känner alla dofter. Jag försöker att gå ungefär en timme varje kväll, få lite tid själv att fundera och njuta av vår vackra omgivning!

Hoppas ni har det bra vänner!

Kram M


Lugn och ro i vårt vardagsrum.


Här inne får det gärna vara lite modernt! 
Ljuskronan ska få flytta till vårt badrum.


Sommarvindar och en doft av syren. 




18 kommentarer:

  1. Vi funderar senare oxå på ektorp soffor, men hur länge är de vita å fina då man har söta små skit ungar hemma? =)

    SvaraRadera
  2. ååå så flott du har det, ser ut som du bor på en helt nydelig plass !!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser ljuvligt Svenskt ut!!! Syrener, vita soffor och massor med grönt utanför fönstret! Det är dags för oss att handla hem vita överdrag till vår hörnsoffa med ser jag... Vår är beige, men det är så mycket finare med en vit :D Och den är precis lika smutsig med tre, snart fyra busbarn ändå! *skrattar*

    Kram från Mallorca!

    SvaraRadera
  4. Så himla fint vardagsrum du har och fönstrena väcker habegär ;-)

    Tack för den fina grattishälsningen hos mig!

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert vardagsrum! Och vilket vackert golv, var kommer det ifrån? Super snyggt och fint!

    Kram,
    Angelica

    SvaraRadera
  6. Ja, den här tiden är helt fantastisk! Det gäller att passa på att njuta, sommaren går så fort!

    Underbart vackert vardagsrum ni har.
    Hoppas byget går bra och att ni får en fin kväll!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Va fint ni har det, verkligen ljust och frächt!!
    ja nu gäller det att skynda att njuta av försommaren =)

    Kram Lena

    Ps! Utlottning på min blogg nu, man kan vinna ett te somm heter Jordgubbar med mjölk =) =) (+ Greengate-brödduk) Kika gärna in!

    SvaraRadera
  8. Så vackert och rogivande det ser ut! Själv har jag byggdamm och skräp vart jag än vänder mig just nu, längtar efter att få ordning och reda igen!

    Kram,
    Jennie

    SvaraRadera
  9. Håller helt med, vackraste tiden är när alla träden blommar!! Erat ställe ser fantastiskt ut!!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  10. Ohh jag håller med dig, det är ljuvligt ute nu!!!

    O minst lika ljuvligt i ert vardagsrum..Somrigt o fint!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  11. Hej

    Håller med dig att bästa blomster tid är nu.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  12. Visst är det så att det är som vackrast nu, man skulle vilja stanna tien ett tag här och nu och hinna njuta....
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  13. Jag håller med dig om att den här perioden är bäst på hela året. Nu har man alla förväntningar på sommaren och allt det underbara framför sig. Sen när man väl är inne i sommaren går tiden alldeles för snabbt!

    Vackert vardagsrum!

    Mram, Karin

    SvaraRadera
  14. underbart vitt och fräscht vardagsrum! vad fint du/ni fått till det! :-)

    SvaraRadera
  15. Underbara bilder! I ♥ THEM

    KRAM // OLIVIA

    SvaraRadera
  16. Jättefint och inspirerande!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  17. Så fint du har det. Visst är det vackert när att blommar, synd bara att den inte varar hela sommaren. kram sari

    SvaraRadera