söndag 6 juni 2010

Loppis, igen!

Härligt slappa söndag!

Just nu känner jag att bloggen måste genomgå lite förändringar utseendemässigt. Hmmm funderar och testar så bli inte överraskade om den ändras hela tiden! Är inte direkt någon dataexpert så det tar sin lilla tid.

Igår blev det en loppisrunda igen! Inga stora fynd men det är bara så otroligt roligt att gå på loppis! I ärlighetens namn så slank det med en hel del saker till barnen, leksaker och kläder kan man köpa för nästan inga pengar alls. Jag hittade en fin plåtburk med näckrosor. Den blir nog fin att förvara nybakat i.

Kram M


Gammal turkos plåtask perfekt som kakförvaring


Glas kan man fynda för nästan inga pengar alls, dessa åtta vinglas kostade 40 kr


Loppisfyndade spel till barnen för regniga dagar

15 kommentarer:

  1. Hej,
    Mmmmm vilka fina bilder och vilken härlig inspiration. Gillar skarpt ditt namn på bloggen!
    Jag undrar vad typsnittet heter på texten Jordgubbar med Mjölk har? Den är så fin tycker jag och min systers son tar studenten på fredag och jag tänkte försöka göra något fint kort med en bra stil på. Du kan antingen maila eller lämna kommentaren på bloggen.
    Jättemycket tack på förhand!
    Många hälsningar
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Jättefina fynd du gjort! Nu vill jag också gå på loppis och hitta billiga och fina saker!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fynd! Glasen var ju superfina!!(och billiga!!)

    ha en trevlig kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Bra med loppis. Får jag fråga hur du gör när du får en sådan Header, är det koder som man får lägga in eller.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej M!
    Vilka fina fynd! Gillar din nya header oxå:)

    Tack för den superfina änglapållen, fick den med posten igår! Den blir en perfekt present till lilla Agnes som jag dessutom ska bli gudmor till:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Åh den burken ser alldeles underbar ut!

    Härligt med fynd!

    Kram,
    Angelica

    SvaraRadera
  7. Åh så mycket sällskapsspel jag köpt på loppisar genom åren, de kostar ju knappt nånting på loppisarna.....dina andra fynd var också jättefina!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  8. Älska loppis! :) Fina fynd du gjort!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  9. Jättefina glas!! När jag hittar liknande brukar det alltid bara finnas enstaka, i och för sig kan det ju vara fint att blanda också:) Loppis är bäst!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  10. En award väntar på dig inne på min blogg, hoppas du vill ta emot den! Kram & ha en bra dag, Tiina.

    SvaraRadera
  11. Halloj i stugan,
    vilka söta fynd! Själv äter jag hallonpaj till middag - världens kakmonster!
    KRAM Kicki

    SvaraRadera
  12. Glasen var ju ett kanonfynd! Loppis är verkligen roligt att gå på. Tror jg måste göra ett loppisbesök i Fornåsa imorgon!

    SvaraRadera
  13. Jätte fina loppis fynd!

    /// Anna

    SvaraRadera
  14. Vilka härliga loppis saker du fyndat ;) och så vacker ni hade det i sovrummet :)

    Kram

    SvaraRadera