måndag 26 april 2010

Tripp trapp trull

Tripp trapp trull, stövlar är ett måste när man bor i hus!


Måndag igen! Veckans segaste dag enligt mig! Vi får göra det bästa av dagen, vara ute och njuta av solen och kanske laga en god middag när pappan kommer hem!

Jag har stora planer för trädgården till helgen, en rabatt ska helt grävas upp och förnyas, några pallkragar ska målas. Vi får se hur mycket som hinns med! Jag njuter av varje sekund när jag är i trädgården, åh vad jag har längtat efter just detta när vi bodde i vår lägenhet! Men nu är vi där! Och snart mina vänner ska en annan dröm uppfyllas, utbyggnaden av vårt hus, omkring den 20 maj kommer snickarna, snälla låt dagarna gå fort fram tills dess! Jag kommer att dokumentera bygget flitigt, var så säkra!

Kram M

13 kommentarer:

  1. Så herlig bilde;)

    JA, nå gleder vi oss til å følge utbyggingen av huset deres!! Det blir spennende:)

    Ha en fin mandag!

    Klem klem
    Anette:)

    SvaraRadera
  2. Idag har jag skickat vispen, så nu ska den snart vara hos dig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fina stövlar! Det borde vara allas rätt att ha så där fina blommiga som du har. Mina är randiga, jag får nöja mig med det så länge jag bor i lägenhet då ;)

    SvaraRadera
  4. Härligt med utbyggnad! Själva skall vi besöka banken för att se vad vi kan åstadkomma inomhus...kök, källare...oh det finns en till här som längtar ;)

    Sköt om dig och njut av att vara ute!

    /Kontorsråttan

    SvaraRadera
  5. Det är så himla skönt att kunna gå och längta och planera! Om fem veckor får vi nycklarna till vårt hus, efter lång tids letande! Ska bli underbart med trädgård!

    SvaraRadera
  6. Va kul för er med startgroparna inför bygget!

    Här planeras det också för lite trädgårdsarbete. Det ska även bli spännande att se hur fjolårets perenner och rosor har överlevt vintern.

    Ha det fint, kram Lena

    SvaraRadera
  7. Tjusiga stövlar! Är dina ett par Cath Kidston?
    Spännande med utbyggnad. Det är skönt när startskottet går men det är lika skönt när man är klar.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så fin och härlig bild som säger så mycket! Så spännande att få börja på med bygge = )!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  9. Spännande att följa ert bygge :-)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Ska bli jättespännande att följa ert bygge här på bloggen:)

    Vilka fina stövlar ni har!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  11. Vilka fina stövlar.. och vilken härlig blogg du har..

    Linda

    SvaraRadera
  12. Vilka söta stövlar!
    Låter ju inte helt fel att ägna måndagen åt att vara ute och njuta av solen :)

    Kramar från
    Sally och jag

    SvaraRadera
  13. Hihi så härligt att se stövlarna så och det ska bli så kul att se ert utbygge sen!
    Ha en underbar dag!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera