tisdag 11 augusti 2009

Helt underbara!


Jag kanske är partisk *fniss*men är inte dessa små små fötter helt underbara? Jag tillbringar nästan all min tid med mina barn, finns det något mer fantastiskt? Nu har vardagen tagit över igen, dagis, städa, handla laga middag, lämna - hämta, men i ärlighetens namn så njuter jag i fulla drag!

Jag blev uppmärksammad på att jag blivit utvald som en av tio"härliga bloggar"! Jätteskoj och smickrande! Här kan ni läsa mer om det! Kan ju faktiskt passa på att tacka er alla som besöker min blogg, det är helt otroligt smickrande ska ni veta. Och alla underbara kommentarer och mail jag får, det är verkligen jättekul!

Jag återkommer snart med lite grind/staketbilder. Det börjar bli färdigt nu!

Kram M

33 kommentarer:

  1. Men åå vilken härlig bild! Nu längtar jag ännu mer efter att min andra lilla bebis tittar ut :-) Och grattis till uppmärksamheten, den förtjänar du!

    SvaraRadera
  2. Ha-ha! Jag har just gått igenom våra egna bilder från en av semesterns svängar. Jag fastnade precis för en där lillens små knubbiga fötter sticker ut ur en rödmålad grinda...visst håller jag med dig! Små fötter kan man både klämma och lukta på. Många gånger!

    Trevlig kväll.

    Anna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Fniss... Kika in på min blogg så får du se inlägget jag gjorde för några dagar sen ;) Du är inte ensam om att älska de små söta barnfötterna :)
    Grattis till uppmärksamheten. Det förtjänar du verkligen med din fina blogg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så søte føtter. Vi må bare nyte den tiden vi har sammen med de små! de blir så fort store! Jeg har noen små føtter like små som de du viser. Nysser dem hver dag og håper å huske hvor fin denne tiden er når årene løper fra oss.

    Nå ble jeg vemodig, men jeg prøver å nyte tiden når de er små. Denen tiden får vi aldri igjen!

    klem, cecilie

    SvaraRadera
  5. Visst är det underbart med små goa tår :0) Njuter oxå för fullt av att vara hemma med barnen.

    Grattis till utmärkelsen, du har en jättemysig blogg!

    kram åsa

    SvaraRadera
  6. hej..för det första vill jag bara säga att du har en helt underbar blogg och kök och sovrum och ..ja suck..du verkar ha ett otroligt vackerthem..men nu vill jag fråga en sak..såg att du har en gammal dörr till sänggavel..det är något sojm jag fastnade för långt tillbaka och skulle vilja ha..en dörr har jag fått tag i..den står hos en släkting och bara väntar på att komma till mej:)..men så funderar jag på..HUR har du gjort med dörren ..står den direkt på golvet eller fastsätt på något vis..??..skulle bli glad om du kunde bringa reda i dessa funderingar..kram...Pia

    SvaraRadera
  7. Verkligen söta fötter och grattis till att bli utvald bland de 10:) Det är du värd! Kramar Malin

    SvaraRadera
  8. Åååhåå, visst är de helt underbara små fossingar!

    Grattis till din plats, jag knep visst en jag också ;-)

    kram Mia

    SvaraRadera
  9. Grattis till utmärkelsen! Så skoj!

    En sån härlig bild, håller med om att de är underbara;-)

    Får försöka klämma in ett besök mellan dina dagishämtningar och mina arbetspass.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. En helt underbart ljuvlig bild!
    Grattis till utmärkelsen och jag förstår det fullt ut eftersom att allt du visar är vackert och smakfullt.
    Kram C

    SvaraRadera
  11. God morgon!
    Jag är som du mamma mamma mamma, och nöjd med det. Ganska osocial alltså men det kommer en tid sen när man kan göra allt annat, nu har jag småbarn som jag ger all tid. Visst är det härligt!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Små bebisfötter är det bästa! Så sant så sant. Bara att få sniffa lite på dem är ljuvligt:)

    Det är inte lika roligt dock, när 15-åringens 44:or, med håriga stortår, tas ur fotbollsskorna efter en träning, och han bedjande slänger upp fötterna framför mig och ber mig ta hand om diverse skavanker som blåsor och skavsår....!!!!;)

    Susanne

    SvaraRadera
  13. visst är bäbisfötter så himla mysiga! Njuter fortfarande av mina underbara ungar trots att den äldsta är 17 år.....
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  14. Vad härligt det låter i ditt liv just nu :) Jag längtar tillbaka till min mammaledighet. Ska njuta de sista dagarna med mina barn innan dagis o jobb börjar igen!
    Vad ljuvligt det ser ut i ert kök. Har sagt det förut, men det ser bara så himla vackert ut!!
    Spännande med staket-bilder sen :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Så söta små fötter!
    Grattis till dig som slapp med bland de tio bloggarna!!
    ~marita~

    SvaraRadera
  16. Visst är de små fötterna goa, jag passar också på att mysa med våra små nu och det blir inte så mycket socialt gjort men om några år kommer man vara glad att man prioriterade barnen framför annat:) kram

    SvaraRadera
  17. Vilket härligt typsnitt du har i bannern - "Jordgubbar med mjölk"! Får man vara nyfiken och fråga vad det heter? =)
    karolsso@spray.se

    SvaraRadera
  18. Vilka söta små fossingar, njut för snart är dom mycket större, tiden går fort ska du veta. Min stora kille var liten för (som det känns inte såå länge sedan) men har plötsligt storlek 43 i skor.
    Jag blev så glad när jag hittade din blogg, underbart inspirerande. Vi är på gång att renovera vårt kök och jag har sån beslutsångest över vilket golv vi ska välja. Antingen ett ljust ekgolv eller allocs lutad furu. Upptäckte att det var just alloc ni valt och det ser riktigt bra ut på bilderna så nu har jag nog bestämt mig. Undrar bara vilket mått ni har på kaklet över diskbänken, är det 7,5x15 eller10x20? Jag skulle bli jätteglad för ett svar. Ha en bra dag Liselott.

    SvaraRadera
  19. Saknar ord, bilden är magnifik och babysen en kaksmula! Gillar Din blogg och förstår att folk vill följa Din vardag!

    Agneta frpn Österlen

    SvaraRadera
  20. Underbar bild! Älskar bebisfötter.. =) Förstår att du njuter av att vara hemma, det skulle jag också göra om jag hade barn.. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  21. Jag ääälskar babyfötter! Helt underbart med små människor, tyvärr har jag inte så många att tillgå. Det blir så när man är mitt emellan barn och barnbarn någonstans :) Kul att du kom med på topp-tio! Kram, Tina

    SvaraRadera
  22. Ljuvligt!
    kan nästan känna doften av liten nybadad bebis...
    Kram
    Matilda K

    SvaraRadera
  23. Så söt bild och grattis till utmärkelsen,den kan du vara stolt över.
    Ha det så bra.
    Moa mitt i vitt.

    SvaraRadera
  24. Sååå söta fossingar! Min tolvåring har fått storlek 40-41 på sina skor och minstingen som är sju har storlek 33-34 nånting. Lite skillnad, eller hur? /Jenny

    SvaraRadera
  25. Grattis! Visst är det fantastiskt med barn... Önskar att tiden gick långsammare...

    SvaraRadera
  26. Underbart med barnfötter. Mysig bild. Njut på och ha en trevlig torsdag!

    SvaraRadera
  27. Så sött det är med de små fötterna :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  28. Nydelig bilde=)
    Bloggen din er til stor inspirasjon, håper det er greit at jeg følger deg videre. Ha en trivelig dag!

    Hilsen Christine

    SvaraRadera
  29. Ja våra barn är det bästa som finns=)

    SvaraRadera
  30. Så underbar bild. För ett tag sedan tipsade du om en fotograf som du skulle gå till, letar desperat efter länken! Skulle du vara jättesnäll och lägga ut den igen? :-)

    SvaraRadera