torsdag 8 maj 2008

Ibland har man tur!

Åh så lycklig jag blev när jag insåg att just JAG vunnit den fina vinsten som Vita Villa Vila lottade ut! Det är en av mina absoluta favoritbloggar! Tusen tack snälla Jes för det fint inslagna paketet med ljuvligt innehåll! Underbara kökshanddukar från Himla i sommarfärg och doftande lavendel!


Känns äntligen som att jag har lite medvind efter en hel del hinder, och snart hoppas jag att vi får svaret på en fråga vi länge funderat och hoppats på! Spännande!

Kram M

18 kommentarer:

  1. GRATTIS va kul :)
    Passar ju perfekt i ditt blå kök!
    Ha en skön helg!
    kram/ruffa

    SvaraRadera
  2. Grattis! Visst piggar det upp att vinna något, och att det är så underbar vinst så är det ju ännu bättre.

    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina vinsten!
    Visst har Jes en härlig blogg, man blir så inspirerad av henne och av dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt med vinst!!!!!
    Grattis!

    SvaraRadera
  5. Passade dig perfekt!
    Du har så vackra tapeter!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  6. Underbart! :) Vilken härlig blogg du har! //Lynn

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vad härligt det ser ut där de hänger i ditt kök, de passar verkligen där.

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Å vad roligt vännen att du blev glad :) Ser ut att passa perfekt i ditt underbara kök ♥ Härligt!
    Tack för dina rara ord - om du visste vad jag blir glad... OCH nyfiken på vad du hoppats & funderat på... hmm, har mina aningar .)

    Största kramen!
    Jes

    SvaraRadera
  9. åh vilken fin vinst,
    grattis till dig!
    ha det gott, du har medvind!

    varmkram lotten

    SvaraRadera
  10. Vad roligt med en vinst! Vad sommarfina handdukarna.

    Grattis!

    SvaraRadera
  11. gratulerar!

    blev ju jättefint!

    jag undrar var den fina kviltade pläden kommer ifrån, är det greengate?

    mvh pernilla

    SvaraRadera
  12. Vilken fin vinst det var. Ser ut att passa perfekt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  13. grattis till den FINA vinsten! De blev väldigt fina på sin nya plats :)
    Kram Kimmie

    SvaraRadera
  14. Grattis till den fina vinsten!! De passade verkligen perfekt i ditt kök :)
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Så skoj! Grattis!

    Och pricksjukan - jag gillar den sjukan! Du inspirerar! /Terese

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Måste kommerntera dina bilder på lekstuga. Helt underabra. Jag håller på och bygger en lekstuga till mina barn. Jag läääängtar efter att få inreda den.
    Ha en bra helg i solen!
    Maria

    SvaraRadera
  17. Ja visst är det kul att vinna. Jag visar också ett par vinster i mitt senaste inlägg. Det var fina handdukar, passar bra i ditt kök.

    Då kanske du kommer med en glad nyhet snart då.... är det kanske om husköp?

    Ha en bra helg!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  18. Grattis till den fina vinsten!

    Kram // Elin

    SvaraRadera