torsdag 13 september 2007

Hemma hos Lena - Matildas rum

Vet ni, jag blir så glad över era söta kommentarer och att så många kikar in här! Jag läser allt ni skriver men kan vara lite dålig på att kommentera själv, hoppas ni förlåter mig! Småbarnslivet kombinerat med ett brinnande intresse för inredning tar rätt så mycket tid, men båda betyder så mycket för mig!

Kul att ni gillar mina Änglapållar, i helgen ska jag tillverka många pållar, har nämligen fått en beställning från en inredningsbutik, så roligt! Tänkte berätta mer om det nästa vecka!

Ikväll visar jag näst sista delen av bilderna från Lenas mysiga hem. Det är dottern Matildas rum som inretts i vitt med röda detaljer. Lena gillar rött som accentfärg, riktigt mysigt! Söta nallar, väggord, Skarpsaker och Lexington, jättefint!


Ha en trevlig helg!

Kram M

Tillägg: Det är INTE Matilda på tavlan hihi!
;-)

26 kommentarer:

  1. Hei!
    Så nydelig du har gjort det.
    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  2. Vilket rum!!! Jättefint, hälsa du din vän det : )

    Sov gott!

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt sovrum. . .Matilda är så vackert skrivet på väggen !!

    SvaraRadera
  4. Åhh va vackra bilder.. Kikar in här varje dag men är jätte dålig på att kommentera.. sorri..

    Älskar din blogg, en sann inspiration är du.. fortsätt så

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vilket fint rum. Jag älskar vitt och rött. Så fin kontrast till varandra.Mvh Hjärtan på tråd

    SvaraRadera
  6. Verkligen jättefint !
    *
    Hoppas du får en kanonhelg !
    KRAM EVA

    SvaraRadera
  7. Jättefint :). Hur gjorde du texten på väggen? Är alla skyltar med kursiv text köpta av Skarp?
    Jag förstår dig ang kommentarerna, känner likadant själv ;). Men om du har tid, är jag supertacksam för svar :)!!!
    Trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Som resten av Lenas hem: supersnyggt!!! Jag älskar Skarps grejer, fick ett paket på posten från henne i veckan... Men vill ha mer!!!

    Trevlig helg! Kraaam!

    SvaraRadera
  9. Jättefint! :-)
    Grattis till beställningen från inredningsaffären, så roligt!

    Ha en riktigt skön helg!
    /Heidi

    SvaraRadera
  10. Verkligen ett jättefint rum!! Blir så sugen på att förnya lite hos dottern på direkten...förstår att Lenas dotter är något äldre dock...min prinsessa är nyss fyllda 5....Gillar rött, trots att mitt hem är väldigt vitt och blått. Men till jul blommar jag ut i rött och hos dottern samsas rött och rosa året runt! Önskar dig en skön helg! Kram!

    SvaraRadera
  11. Jättefint rum och det är ju så fint med det röda. // Maria

    SvaraRadera
  12. Så fint hon har det!! Stilfullt och helt i min smak!

    Och GRATTIS!!! Ett erbjudande från en butik om dina pållar:-) Kanske hjärtana också? Så spännande:-D

    Susanne

    SvaraRadera
  13. Tack för alla fina komentarer! : )
    / Matilda

    SvaraRadera
  14. Jättesnyggt! Du har verkligen en spännande blogg, hoppas att det nu är ok. att jag nämner dig i dagens inlägg!? Hör av dig om du inte vill ha det så!
    *kram* /madelene

    SvaraRadera
  15. Matilda har verkligen ett jättefint rum. Kul att du fått en beställning från en butik av dina fina änglapållar. Vad spännande!

    Ha en trevlig helg. Kram Marie

    SvaraRadera
  16. Hejsan. kikar in på din fina blogg, här kommer jag kolla oftare = ), vackra saker och vacker inredning, blev så nyfiken på en sak..vad står det på lapparna på dina ljusburkar = ). kram

    SvaraRadera
  17. Åhhh.. jag kan knappt finna ord. Din blogg är bara så Ååååh :)

    Underbar blogg som hamnar på favoritlistan på en gång!

    Älskar alla dina vackra saker med ord på. Är det su som har skrivit den lilla skylten som det står Lycklig på? Eller den fina tavlan som jag såg i ditt arkiv där det står: jag kan, jag vill, jag ska?
    Hur som helst så är din blogg verkligen vacker och mycket inspirerande! :D

    SvaraRadera
  18. Min dotter Matilda skulle säkert vilja ha en sån vacker text på sin vägg...jättevackert! trevlig helg!
    Veronica.

    SvaraRadera
  19. Jättefint! Fick lite inspiration igen till att ta tag i min dotters vit-röda rum.

    SvaraRadera
  20. Jättefint rum:) Rött är snyggt som accentfärg tycker jag med.
    Ha en fin fortsatt helg.
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  21. Ett jättefint rum:) Det är svårt att få till bra rum för de äldre barnen, annars visas det mycket bilder på alla små barns rum. Så detta var extra kul att se. Där måste hon trivas!
    Hej

    SvaraRadera
  22. Tack för era kommentarer! Ska försöka svara på era frågor :-)

    Pernilla, det är helt ok att bara kika, fast jag blir såå glad över en kommentar! Tack förresten!


    Whitevintage, väggorden är köpta på internet, kolla under Lenas hall och kommentarer för adress! Alla skyltar och brädor med kursiv text kommer från Ylva Skarp!

    Linneagården , helt ok! Bara kul!

    Angela tusen tack! Nej skyltarna kommer som sagt från Skarp!

    Tusen tusen tack för era snälla kommentarer!

    Kram M

    SvaraRadera
  23. Vad kul att du har fått betällning i från en inrednings butik...Grattis!

    SvaraRadera